خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery - کمک درسی - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کتاب کمک درسی - کتاب - خرید کتاب کمک درسی - کتاب درسی-

آخرین مطالب

ارگانیک

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

"ارگانیک" در واقع به چه معنی است و چه تفاوتی بین میوه های ارگانیک و غیر ارگانیک ، سبزیجات و محصولات حیوانی دارد؟
 

ارگانیک - تعریف
وزارت زراعت و امور روستایی (DEFRA) اظهار می دارد:

food مواد غذایی ارگانیک و یا محصولات ارگانیک، یک سیستم کشاورزی است که از استفاده از کودهای ساخته شده از انسان ، سموم دفع آفات جلوگیری می کند. تنظیم کننده های رشد و مواد افزودنی خوراک دام. پرتودهی و استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) یا محصولاتی که از یا توسط GMO تولید می شوند ، عموماً توسط قوانین ارگانیک ممنوع است.

 

 

 

کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک رویکردی سیستمی به تولید است که به سمت تولید پایدار از لحاظ زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی حرکت می کند. در عوض ، سیستم های کشاورزی به چرخش محصول ، کودهای حیوانی و گیاهی ، برخی از علفهای هرز دستی و کنترل آفات بیولوژیکی متکی هستند.

 

کشاورزی ارگانیک راهی است برای کشاورزی که توجه زیادی به طبیعت دارد. این به معنی کمتر مواد شیمیایی در زمین مانند کودهای مصنوعی است که می توانند آبراهها را آلوده کنند. این به معنی حیات وحش بیشتر و تنوع زیستی ، عدم وجود داروهای دامپزشکی مانند آنتی بیوتیک ها در پرورش دام و جلوگیری از اصلاح ژنتیکی است. کشاورزی ارگانیک همچنین می تواند مزایایی برای رفاه حیوانات ایجاد کند ، زیرا حیوانات باید در شرایط طبیعی تر و طبیعی نگهداری شوند.

  • nadia borhan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی