خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery - کمک درسی - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کتاب کمک درسی - کتاب - خرید کتاب کمک درسی - کتاب درسی-

آخرین مطالب

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۰۴
شهریور

دستورالعمل 2 توصیه می کند که هر روز از طیف گسترده ای از غذاهای مغذی از پنج گروه لذت ببریم

 

 


نکته اصلی غذا خوردن خوب ، لذت بردن از انواع غذاهای مغذی از هر یک از پنج گروه غذایی است.

 

این پنج گروه غذایی راهنمای استرالیا برای تغذیه سالم را تشکیل می دهند .

غذاها با هم گروه بندی می شوند زیرا مقادیر مشابهی از مواد مغذی اصلی آن گروه غذایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، مواد مغذی اصلی گروه شیر ، ماست ، پنیر و جایگزین های غذایی شامل کلسیم و پروتئین است ، در حالی که گروه میوه منبع خوبی از ویتامین ها به ویژه ویتامین C است.

برای برآورده کردن مواد مغذی مورد نیاز برای سلامتی خوب ، شما باید مقادیر غذایی را از هر 5 گروه غذایی روزانه به مقدار توصیه شده میل کنید. در هر وعده غذایی از هر گروه غذایی ضروری نیست. در حقیقت ، در برخی موارد ، شما فقط باید چند بار در هفته برخی از غذاها را در هر گروه غذایی میل کنید. به راهنمایی 2 نگاهی بیندازید و طیف گسترده ای از انتخاب ها را در 5 گروه کشف کنید.

همچنین لذت بردن از انواع غذاها در هر یک از پنج گروه غذایی بسیار حائز اهمیت است زیرا غذاهای مختلف در مقدار مواد مغذی اصلی که تهیه می کنند متفاوت است. به عنوان مثال ، در گروه مواد غذایی سبزیجات و حبوبات ، سبزیجات نارنجی مانند هویج و کدو تنبل حاوی ویتامین A به میزان قابل توجهی بیشتر از سایر سبزیجات مانند سیب زمینی سفید هستند.

بیایید به پنج گروه غذایی غذا نگاهی بیندازیم و تنوع باورنکردنی و وفور انتخاب در هنگام غذا خوردن از این گروه ها را کشف کنیم.

  • nadia borhan
۰۴
شهریور

سیاستهای غذایی ارگانیک تا حد زیادی برای ارائه یک سیستم صدور گواهینامه با قوانین خاص در مورد روش های تولید ایجاد شده است ، و فقط محصولاتی که پیروی از دستورالعمل ها هستند مجاز به استفاده از برچسب های ارگانیک مجاز هستند. در ایالات متحده ، قانون تولید مواد غذایی ارگانیک مصوب سال 1990 ، فرآیند تعیین قوانین قابل اجرا را آغاز کرد تا از چگونگی رشد ، فروش و فروش محصولات کشاورزی استفاده شود. آیین نامه مربوط به مواد غذایی ارگانیک و محصولات ارگانیک در یک فهرست ملی مواد مجاز و ممنوع قرار دارد که یک جنبه مهم در روش های مجاز کشاورزی ارگانیک است. وزارت زراعت ایالات متحده (USDA) تولید ارگانیک را از طریق برنامه ملی ارگانیک خود (NOP) تنظیم می کند ، که به منظور تسهیل بازاریابی ملی و بین المللی و فروش مواد غذایی تولید شده توسط ارگانیک و اطمینان به مصرف کنندگان است که محصولات ارگانیک USDA با استانداردهای یکنواخت مطابقت دارند. برای این منظور ، NOP سه برچسب خاص را برای مصرف کنندگان در محصولات غذایی ارگانیک ایجاد کرد: "100٪ ارگانیک" ، "ارگانیک" یا "ساخته شده با مواد آلی ***" ، که نشان می دهد اجزای یک محصول 100٪ ، حداقل 95٪ یا به ترتیب 70 درصد ارگانیک. محصولات تایید نشده نمی توانند از مهر ارگانیک USDA استفاده کنند و متخلفان با جریمه و جریمه قابل توجهی روبرو می شوند.

محصولات ارگانیک ، مواد غذایی تازه یا فرآوری شده تولید شده توسط روش های کشاورزی ارگانیک. مواد غذایی ارگانیک بدون استفاده از مواد شیمیایی مصنوعی مانند سموم دفع آفات و کودهای انسانی تولید می شود و دارای ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) نیست. غذاهای ارگانیک شامل محصولات تازه ، گوشت و لبنیات و همچنین غذاهای فرآوری شده مانند کراکر ، نوشیدنی و غذاهای یخ زده هستند. بازار مواد غذایی ارگانیک از اواخر قرن بیستم رشد چشمگیری داشته و به یک صنعت چند میلیارد دلاری با سیستم های تولید ، پردازش ، توزیع و خرده فروشی متمایز شده است.

  • nadia borhan
۰۴
شهریور

"ارگانیک" در واقع به چه معنی است و چه تفاوتی بین میوه های ارگانیک و غیر ارگانیک ، سبزیجات و محصولات حیوانی دارد؟
 

ارگانیک - تعریف
وزارت زراعت و امور روستایی (DEFRA) اظهار می دارد:

food مواد غذایی ارگانیک و یا محصولات ارگانیک، یک سیستم کشاورزی است که از استفاده از کودهای ساخته شده از انسان ، سموم دفع آفات جلوگیری می کند. تنظیم کننده های رشد و مواد افزودنی خوراک دام. پرتودهی و استفاده از ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) یا محصولاتی که از یا توسط GMO تولید می شوند ، عموماً توسط قوانین ارگانیک ممنوع است.

 

 

 

کشاورزی ارگانیک

کشاورزی ارگانیک رویکردی سیستمی به تولید است که به سمت تولید پایدار از لحاظ زیست محیطی ، اجتماعی و اقتصادی حرکت می کند. در عوض ، سیستم های کشاورزی به چرخش محصول ، کودهای حیوانی و گیاهی ، برخی از علفهای هرز دستی و کنترل آفات بیولوژیکی متکی هستند.

 

کشاورزی ارگانیک راهی است برای کشاورزی که توجه زیادی به طبیعت دارد. این به معنی کمتر مواد شیمیایی در زمین مانند کودهای مصنوعی است که می توانند آبراهها را آلوده کنند. این به معنی حیات وحش بیشتر و تنوع زیستی ، عدم وجود داروهای دامپزشکی مانند آنتی بیوتیک ها در پرورش دام و جلوگیری از اصلاح ژنتیکی است. کشاورزی ارگانیک همچنین می تواند مزایایی برای رفاه حیوانات ایجاد کند ، زیرا حیوانات باید در شرایط طبیعی تر و طبیعی نگهداری شوند.

  • nadia borhan