خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery - کمک درسی - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کتاب کمک درسی - کتاب - خرید کتاب کمک درسی - کتاب درسی-

آخرین مطالب

لبنیات

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۰۲ ب.ظ

دستورالعمل 2 توصیه می کند که هر روز از طیف گسترده ای از غذاهای مغذی از پنج گروه لذت ببریم

 

 


نکته اصلی غذا خوردن خوب ، لذت بردن از انواع غذاهای مغذی از هر یک از پنج گروه غذایی است.

 

این پنج گروه غذایی راهنمای استرالیا برای تغذیه سالم را تشکیل می دهند .

غذاها با هم گروه بندی می شوند زیرا مقادیر مشابهی از مواد مغذی اصلی آن گروه غذایی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، مواد مغذی اصلی گروه شیر ، ماست ، پنیر و جایگزین های غذایی شامل کلسیم و پروتئین است ، در حالی که گروه میوه منبع خوبی از ویتامین ها به ویژه ویتامین C است.

برای برآورده کردن مواد مغذی مورد نیاز برای سلامتی خوب ، شما باید مقادیر غذایی را از هر 5 گروه غذایی روزانه به مقدار توصیه شده میل کنید. در هر وعده غذایی از هر گروه غذایی ضروری نیست. در حقیقت ، در برخی موارد ، شما فقط باید چند بار در هفته برخی از غذاها را در هر گروه غذایی میل کنید. به راهنمایی 2 نگاهی بیندازید و طیف گسترده ای از انتخاب ها را در 5 گروه کشف کنید.

همچنین لذت بردن از انواع غذاها در هر یک از پنج گروه غذایی بسیار حائز اهمیت است زیرا غذاهای مختلف در مقدار مواد مغذی اصلی که تهیه می کنند متفاوت است. به عنوان مثال ، در گروه مواد غذایی سبزیجات و حبوبات ، سبزیجات نارنجی مانند هویج و کدو تنبل حاوی ویتامین A به میزان قابل توجهی بیشتر از سایر سبزیجات مانند سیب زمینی سفید هستند.

بیایید به پنج گروه غذایی غذا نگاهی بیندازیم و تنوع باورنکردنی و وفور انتخاب در هنگام غذا خوردن از این گروه ها را کشف کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی