خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery - کمک درسی - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کتاب کمک درسی - کتاب - خرید کتاب کمک درسی - کتاب درسی-

آخرین مطالب

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۸
فروردين

زولبیا بامیه - شیرینی ایرانی در شربت


امروز، من برای شما dumplings در شربت قند dunked! هرگز قبل از این نبوده است؟ شما برای درمان هستید! این نسخه فارسی است که به نام Zoolbia یا Zolobiyah شناخته می شود، اما این نسخه کورورو Zoolbia (Zolobiyah) Bamieh نام دارد. در خاورمیانه، این به معنای Balah el Sham و Tulumba در ترکیه است. شیرینی آسان است و شما می توانید آنها را به هر شکل که دوست دارید. شما شربت قند غنی شده با زعفران و آب گل رز را دوست دارید و بعد از اینکه شما شروع به خوردن آنها نخواهید کرد، خوردن آنها را متوقف کنید! قول میدهم! این برای همه شما یک دندان شیرین است.


zoolbia-zolobiyah-bamieh


آیا شربت قارچ سرخ شده را در شربت شکر دوست دارید؟ منم همینطور! در خارج از سیب زمینی، نرم در داخل، چکیدن با شربت شیرین شیرین ... چه چیزی به ذهن می آید زمانی که شما این تصویر را؟ آیا کسی به جالبی گفت؟ بله، این همان چیزی است که من هم فکر می کردم! به جز دستور غذای امروز جالبی نیست. این پیشرونده جالبی است، مردمی. بله، شبه قاره هند مخترع این ظرافت سرخ شده از شربت نیست! آیا شما شگفت زده شده اید؟ نه واقعا؟ من همیشه در معرض تردید قرار گرفتم که غذاهای سفر به مرزهای مجازی. و جالبی متفاوت بود


زولبیا بامیه


جلیبی در اصل "زلبیه" در خاورمیانه و "زولبیا / زولبیا" در ایران است. ایرانیان این را با آنها به هند آورده اند و این همان چیزی است که ما جالبی را در هند / پاکستان، جیلاپی در بنگلادش به دست آوردیم. همه آنها همگی آماده می شوند - خمیر ترد خرد شده سرخ شده به حلقه های کوچک، شکل گرفته در شربت و بهترین غذای داغ! مامان، من بهتر میتونم یک گروه دیگر ASAP بزنم!


امروز در سریالهای ماه رمضان، من قصد ندارم خرید زولبیا بامیه را با شما به اشتراک بگذارم، اما تغییری در این دسر شلوغ است. ما امروز به ایران می رویم و تغییرات را به زلبیا می اندازیم - بامیه! Bamieh با استفاده از همان خمیر ساخته شده است، اما به dumplings طولانی شکل گرفته است. آنها شبیه چربی و کریستالهای شربت هستند!

  • nadia borhan
۲۸
فروردين

ساندویچ کلاب

8. کلم بروکلی رب با لیمو ریکوتا حرارت 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 گل میخک سیر را در یک ظرف غذاخوری بزرگ بر روی حرارت بالا قرار دهید. اضافه کردن 3 فنجان کلم بروکلی رب، سالاد با نمک و طبخ، هم زدن، تا زمانی که منجمد و ملایم، 4 دقیقه. بگذارید خنک شود، سپس ریز ریز شوید. مخلوط 1/2 فنجان ریکوتا با آفتاب 1/2 لیمو و 1/4 قاشق چایخوری نمک کوشر؛ گسترش 1 برش نان ایتالیایی. بالا با رد بروکلی و یک تکه نان دیگر.


ساندویچ کلاب


9. کلاب گوشت با پنیر ورقه ای : گوجه فرنگی و موتزارلا با Pesto Toss 1/3 فنجان هر ردیف گوجه فرنگی گیلاس و مینی گل موتزارلا، 1/4 فنجان فلفل قرمز فلفل خرد شده، 2 قاشق چای خوری شیله ذرت، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق غذا خوری سرکه شراب؛ 15 دقیقه کنار گذاشته شد اضافه کردن 1 قاشق غذاخوری ریز خرد شده. برش یک سوم از بالای یک رول نرم و خارج کردن برخی از داخل، یک مرز 1/2 اینچ را در اطراف لبه ها بردارید؛ پاستو را در داخل گسترش دهید. با مخلوط گوجه فرنگی پر کنید و رول بالا را جایگزین کنید.


ساندویچ کلاب


10. بادمجان کبابی با موتزارلا Slice 1 بادمجان کوچک ژاپنی ضخامت 1/2 اینچ؛ شیرین کردن با روغن زیتون و نمک. گرمای بیش از حد حرارت متوسط، چرخاندن، تا زمان رسوب، 5 دقیقه. خنک بگذار با 1 قاشق غذاخوری سرکه بلزمیک و 1/2 قاشق غذا خوری هر کاپر و موی سرخ را بریزید؛ فصل را با نمک و فلفل قرمز قرمز بگذارید و یک ساعت آن را جرعه بزنید. تقسیم 1 رول کایاباتا و داخل آن با روغن زیتون بریزید با بادمجان پر کنید، موزازلا تازه را تازه و ریحان تازه کنید.


بادمجان


11. گیاه Pimiento پنیر مخلوط 1/2 فنجان چدار گندم با 2 قاشق غذا خوری هر پنیر خامه ای و پیمینیوس خرد شده، 1 قاشق غذاخوری هر سس مایونز، چیپس خرد شده و جعفری و یک تکه سس گرم. هر 1/4 فنجان فلفل، خیار و کرفس را با هم مخلوط کنید. بر روی 2 تکه نان تند خرد شده گسترش دهید. ساندویچ فست فود را از بین می برد.


12. زغال اخته نخود Pulse یکی از 15 اونس می تواند نخود فرنگی (تخلیه شده) در یک پردازنده غذایی با 1/2 فنجان سس مایونز، 1 قاشق چای خوری خردل، 1 گل میخک سیر و 1/2 قاشق چای خوری زردچوبه زمین؛ ادویه زدن با نمک و فلفل. بر روی 8 تکه نان چند نان بریزید. کاهو ساندویچ، پیاز گوجه فرنگی و قرمز بین تکه های نان. (می سازد 4)


13. کلاب گوشت مرغ با پنیر ورقه ای : گل کلم قارچ 1/2 قاشق خرید گل سرخ را به گلهای کوچک بریزید؛ شیرینی با 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1/4 قاشق چای خوری هر نمک کاسر و پودر کاری. کباب کردن در 450 درجه فارنهایت تا زمانی که در حدود 25 دقیقه به صورت قهوه ای کبابی، با 2/1 فنجان مازارلا در 2 دقیقه گذشته آب پز کنید. خنک بگذار توت فرنگی انبه را روی 4 نان سفید نان بریزید. ساندویچ گل کلم و گل سینه را بین تکه های نان. (باعث می شود 2)


هویج


14. هویج یخ زده با پنیر بز 1/1 فنجان هویج نازک برش داده شده با 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق چای خوری زعفر (خاورمیانه

  • nadia borhan
۲۶
فروردين

3. پرتقال

پرتقال یک میوه مرکبات نعناع و پر از ویتامین و مواد معدنی هستند.


پرتقال یکی از ثروتمندترین منابع ویتامین C است، و یک میوه متوسط ​​که 117 درصد از ارزش روزانه ویتامین C خود را به ارمغان می آورد.


141 گرم نارنجی همچنین حاوی مواد مغذی زیر است:


65 کالری

16.27 گرم کربوهیدرات

3.4 گرم فیبر

61 میلی گرم کلسیم

14 میلی گرم منیزیم

238 میلی گرم پتاسیم

63.5 میلی گرم ویتامین C است

ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی در بدن عمل می کند. این ویتامین نیز برای عملکرد سیستم ایمنی ضروری است. این عملکرد با کمک بدن به جذب آهن از غذاهای گیاهی افزایش می یابد.


پرتقال

بدن انسان نمی تواند ویتامین C خود را تولید کند، بنابراین مردم باید این ویتامین را از رژیم غذایی خود دریافت کنند. وعده های غذایی نیز حاوی مقادیر بالایی از پکتین است که فیبر است که می تواند کولون سالم را با اتصال به مواد شیمیایی که می تواند باعث سرطان و از بین بردن آنها از کولون


پرتقال نیز ویتامین های سالم زیر را ارائه می دهد:


ویتامین A، یک ترکیب مهم برای پوست سالم و بینایی است

ویتامین B، از جمله تیامین و فولات، که به حفظ سیستم عصبی و تولید مثل کمک می کند و باعث ایجاد گلبول های قرمز می شود.

درباره مزایای پرتقال بیشتر بدانید.


چگونه به پرتقال بخوریم


مردم می توانند پرتقال خود را به عنوان یک میان وعده تازه و یا نوشیدن یک لیوان آب پرتقال خالص بخورند. پرتقال آب میوه در خانه یا یک نام تجاری آب تازه را انتخاب کنید که برچسب آن نشان می دهد که از غلیظ نیست.


مردم همچنین می توانند پوست پرتقال را به یک سالاد، ماست یا یک دانه غلات اضافه کنید تا طعم اضافی اضافه کنید.

  • nadia borhan
۲۶
فروردين

میوه


خوردن میوه بیشتر راهی عالی برای بهبود سلامت کلی و کاهش خطر ابتلا به بیماری است.

میوه خرد شده یک منبع عالی ویتامین و مواد معدنی ضروری هستند و دارای فیبر زیاد هستند. میوه ها همچنین طیف وسیعی از آنتی اکسیدان های تقویت کننده سلامت را شامل می شوند، از جمله فلاونوئیدها.


خوردن رژیم غذایی بالا در میوه ها و سبزیجات می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی، سرطان، التهاب و دیابت را کاهش دهد. مرکبات و انواع توت ها ممکن است برای جلوگیری از بیماری بسیار قدرتمند باشد.


مطالعه 2014، "میوه و سبزیجات" "قدرت" را با تراکم مواد مغذی بالا و کالری کم به دست آورد. لیمو در بالای لیست قرار گرفت و به دنبال آن توت فرنگی، نارنجی، آهک و گریپ فروت صورتی و قرمز بود.


در این مقاله، ما به تغذیه و مزایای سلامتی بسیاری و متنوع این و دیگر میوه ها می توانیم در سوپرمارکت برسیم


میوه

  • nadia borhan
۲۶
فروردين

گوشت گاو

وقتی که اکثر مردم به گوشت قرمز فکر می کنند، احتمالا گوشت گوساله را تصور می کنند.


بسیاری از محصولات گوشت گاو و کاهش گوشت گوسفند، از همبرگرها تا سرکه های سرخ می کنند.


در حالی که توصیه های سلامت عمومی اغلب انتخاب کردن ناب ترین کاهش گوشت قرمز است، کاهش چربی گوشت گاو کاملا سالم است.


ارزش غذایی

در اینجا مقدار مواد مغذی برای گوشت گاو زمین به ازای هر 100 گرم (9) می باشد.


گوشت

فواید

اسید چرب اصلی در گوشت گاو، به رغم ترس و وحشت بیش از میزان چربی گوشت شتر، هیچ یک از اسید های اولئیک نیست. اگر قبل از آن شنیده نشود، چربی اصلی روغن زیتون (و به عنوان "قلب سالم" شناخته می شود) (10، 11).

گوشت چرخ کرده گاو حاوی طیف گسترده ای از ترکیبات مفید است که شامل کراتین، اسید لینولئیک کونژوگه (CLA) و گلوتاتیون (12، 13، 14).

نگرانی ها

مصرف بیش از حد گوشت گاو می تواند موجب افزایش میزان آهن در بدن افراد در معرض خطر ناباروری شود. این سطوح بالا می تواند خطر ابتلا به سرطان های مختلف و بیماری های قلبی عروقی را افزایش دهد. این خطر به ویژه در کسانی است که با جهش ژنتیکی به نام هموچromatosis، که باعث بیش از حد جذب آهن heme (15، 16) است.

گوشت گاو کبابی (سوزاندن) می تواند منجر به تشکیل هیدروکربن های چند حلقه ای معطر (PAHs) و آمین های هتروسیکل (HCAs) شود. هر دو این ترکیبات سرطان زا هستند، اما ما می توانیم آنها را با پخت و پز گوشتی (17، 18) به حداقل برسانیم.

برای اطلاعات بیشتر این راهنمای کامل را برای مزایای گوشت گاو مشاهده کنید.

  • nadia borhan
۲۳
فروردين

خواص ضد دیابت سیب

یکی دیگر از مزایای سلامت مهم سیب این است که آن را در مبارزه با رادیکال های آزاد اکسیژن که باعث دیابت می شود. سیب با الیاف محلول قابل لمس است، کلید برای تکان دادن نوسان قند خون است. فیبر محلول بالا، پکتین در سیب، کنترل قند خون در بدن را با حمل شکر به میزان جریان خون به میزان کندتر کمک می کند. زنان که حداقل یک سیب را در روز می خورند، 28 درصد احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 را کمتر از افرادی که سیب ندارند، کمتر می شود.


خرید سیب


7. جلوگیری از سنگهای صفراوی

سنگ های صفراوی هنگامی تشکیل می شوند که کلسترول در استخوان صفر شما زیاد است و آن را قوی می کند. آنها در افراد چاق شایع هستند. برای جلوگیری از سنگهای صفراوی، پزشکان توصیه می کنند که رژیم غذایی با فیبر زیاد برای کنترل وزن و میزان کلسترول شما کمک کند. خرید سیب غنی از فیبر پکتین است که می تواند در کنترل سطح کلسترول در بدن کمک کند. فیبر این کار را با کمک به کاهش جذب LDL انجام می دهد.


8. خنثی کردن سندرم روده تحریک پذیر

سندرم روده تحریک پذیر دارای یبوست، اسهال، و درد شکمی و بالون است. برای کنترل این علائم، پزشکان توصیه می کنند از غذاهای لبنی و چربی دور بمانند در حالی که از فیبر زیاد در رژیم غذایی خود استفاده می کنند و سیب های غنی از فیبر هستند.


9. کبد خود را دوا کند

ما به طور مداوم از سموم مصرف می کنیم، از نوشیدنی ها یا غذا ها، کبد ما مسئول تخلیه این سموم از بدن شما است. یکی از بهترین چیزهایی که می توانید بخورید برای کمک به سم زدایی کبد شما میوه هایی مانند سیب هایی است که از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر تشکیل شده اند.

  • nadia borhan
۲۳
فروردين

خواص سیب

مزایای سلامت سیب وجود دارد، تعدادی از آنها در زیر ذکر شده است.


سیب


1. ضد سرطان

سیب دارای توانایی های ضد سرطان قوی است که بدن را از سلول های سرطانی تحریک کننده زندگی محافظت می کند. این یکی از مهمترین فواید سیب است. دانشمندان انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان، در میان دیگران موافق هستند که مصرف سیب های غنی از فلاون ها می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پانکراس شما تا 23 درصد کاهش یابد. و چند ترکیب در پوست سیب به نام تریترپروئید ها، نشان دهنده پتانسیل فعالیت ضد رشد در برابر سلول های سرطانی است که توسط محققان دانشگاه کرنل شناسایی شده است. علاوه بر این، سرطان کولورکتال را می توان با مصرف فیبر مورد ضرب و شتم قرار داد. بنابراین دفعه بعد که پوست را از سیب در زباله می اندازید، به ارزش غذایی در آنها فکر کنید!


2. ضد کلسترول

سیب مقدار زیادی فیبر دارد. وقتی سیب ها را می خوریم، فیبر های محلول با چربی های روده رقابت می کنند. این رقابت بین الیاف و چربی باعث کاهش جذب LDL چگالی لیپوپروتئین و یا سطح کلسترول بد و افزایش جذب HDL چربی لیپوپروتئین و یا کلسترول خوب می شود. این چگونگی کنترل سیب و کلسترول در بدن متصل است.


3. افزایش ایمنی

سیب دارای آنتی اکسیدانی معروف به کورستین است که به ویژه در سیب های خوشمزه قرمز یافت می شود. این آنتی اکسیدان سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند تا دفاع طبیعی بدن را بسازد. سایر مواد مغذی موجود در یک سیب، ویتامین C است که دارای خواص ضد التهابی است. الیاف همچنین سیستم ایمنی را افزایش می دهند. به همین دلیل است که سیب به عنوان تقویت کننده های ایمنی بالا شناخته می شود.


4. جلوگیری از آلزایمر

آزمایش انجام شده بر روی موش ها نشان داد مصرف سیب در رژیم غذایی منظم باعث افزایش دوزهای بالاتر استیل کولین عصبی می شود. همچنین در آلزایمر، سلول های عصبی مغز آسیب دیده اند و آب سیب که حاوی فلاونوئیدها است، کمک می کند سلول های آسیب دیده را تعمیر کند. بنابراین، نوشیدن آب سیب می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش دهد و می تواند در برابر نابودی مغز مبارزه کند.




5. جلوگیری از آسم

Phytochemicals و polyphenols مواد شیمیایی هستند که به سیب خواص درمانی خود را، که می تواند کمک به فرد بهبودی از آسم، مشکلات تنفسی و بهبود عملکرد کلی ریه ها.


تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که آب سیب مصرف می کنند، به طور مرتب میزان خطرات رنج از حملات آسم و مشکلات خفیفی را نسبت به افرادی که به ندرت آب سیب مصرف می کنند، کاهش می دهد. در مقابل، خوردن سیب به نظر نمی رسد که به نفع کودکان وحشت زده و آسم باشد.

  • nadia borhan
۲۱
فروردين

خرید گل

ارسال گل آفتابگردان و یک آفتاب کمی برای روشن کردن روز کسی! زرق و برق دار و همیشه شاد، این هفت گل آفتابگردان زرد در فرم "جوانه" حمل می شود تا اطمینان حاصل شود که بعد از ورود به شکوفه کامل برسد.


جزئیات

7 گل آفتابگردان

سرسبزی سبز

حدود 14 "قد بلند است

در بسته بندی و جعبه هدیه ProFlowers سفارشی می شود.

STEMS

آفتابگردان

آفتابگردان

ITEM # 40369


سبد گل


تازه از مزرعه

تمام گلهای ما از بهترین لامپ ها با بهترین شرایط خاک، آب و نور امکان پذیر است.


خانواده ما کشاورزان

برای 20 سال، گلها را فقط از یک شبکه اختصاصی و قابل اعتماد از تولید کنندگان تهیه کردیم.


جعبه ای تازه، سریع تحویل داده شده است

تازه شما از ترتیب مزرعه بازرسی و حمل و نقل در جعبه هدیه سازگار با محیط زیست به مکان های سراسر کشور.

  • nadia borhan
۱۳
فروردين

دسته گل

برای ترتیبات کامل گل، نگاهی نه بیشتر از Florist Bouquet Bouquet در فروشگاه اینترنتی، NV. Florist متخصص ما زیبایی ترتیب گل و هدیه سبد و ارائه خدمات با کیفیت عالی. در Florist Bouquet Bouquet ما ارائه گل برای هندرسون و مناطق اطراف آن ارائه می دهیم. ما همچنین می توانیم از طریق شبکه ای از خرید گل و گیاه اعتمادمان، ارائه دهیم. نگران نباشید در مورد هدیه آخرین دقیقه - Flower Bouquet زیبا لذت بردن از ارائه تحویل گل یک روزه بدون هزینه اضافی است.

خرید آنلاین گل های روشن، سبز، یک هدیه متفکرانه برای هر نوع مناسبت می باشند. Flower Floral Bouquet دارای طیف گسترده ای از تنظیمات زیبا موجود در beroozresaan می باشد. از گل های سالگرد زرق و برق دار و گل های روز مادر به دلخواه به گل ها و مراسم تشییع گل های زیبا، هدیه های گل ها راه عالی برای نشان دادن چقدر شما را به مراقبت. گلدان Bouquet Beautiful Bouquet را برای ترتیب گل های محلی و با کیفیت بالا مثل خرید گل های تولدت مبارک برای دوستان و خانواده تان و گل های روز ولنتاین برای دوستانی که دوست داری بفروش.

ما گل های تازه را به راحتی می فرستیم - آیا می خواهید به دوست خود در هندرسون یا یک نسل در سراسر کشور بفرستید. شما می توانید وب سایت ما و سفارش آنلاین و یا تماس با فروشگاه برای قرار دادن سفارش خود را. ما حتی می توانیم سبد گل های هدیه سفارشی ایجاد کنیم که هدیه ای عالی را به شما ارائه می دهد. گلدان Bouquet Beautiful در بازار آنلاین به روز رسان را برای دسته گل های زیبا و متناسب با بودجه خود قرار دهید.

  • nadia borhan
۱۰
فروردين

سبد گل

علاوه بر روشن شدن یک اتاق، گلها نیز می توانند در چای یا در صورت مصرف دارو به صورت مناسب تهیه شوند. در اینجا فقط چند گل با مزایای دارویی پیشنهاد شده است:


اکیناسه: ممکن است باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما شود

اسطوخودوس: احساس آرامش را افزایش می دهد، آب اسطوخودوس می تواند به عنوان شستشوی پوست برای درمان آکنه عمل کند

Foxglove: برای درمان مسائل قلبی عروقی (فیبریلاسیون دهلیزی و نارسایی قلبی) مورد استفاده قرار می گیرد. داروی دیجیتالی، از عصاره فلفل گاو ساخته شده است

لیلی دره: به درمان بیماری های قلبی و آبریزش کمک می کند. در گذشته، آن را برای کمک به سربازان جنگ جهانی پس از مسمومیت با گاز مورد استفاده قرار گرفت.

گل رز: دارای ویتامین C بالا، خواص ضد التهابی، درمان سرفه و سرماخوردگی است

بابونه: اضطراب و سردرد را آرام نگه می دارد، کمک می کند خواب و هضم و کمک به کاهش گرفتگی معده و سوء هاضمه

Primrose شبانه: می تواند کمک به کاهش افسردگی و تعادل هورمون ها

گل Lonicera: خواص ضد ویروسی و آنتی بیوتیک، مورد استفاده برای درمان سرماخوردگی، آنفلوآنزا و گلو درد در طب شرقی، بخشی از درمان آنفلوانزای خوکی

گل ویولا: خواص ضد التهابی و ضد پریتیک؛ برای درمان تب و عفونت استفاده می شود برای درمان نیش مار استفاده می شود

گل بقتس: در درمان اختلالات خونریزی مورد استفاده قرار می گیرد

گل داودی: درمان چشم های خشک، تب و سردرد؛ برای کمک به مسائل سیستم گوارش، گردش خون و عصبی در طب غربی استفاده می شود

گلرنگ: مورد استفاده برای درمان لخته های خون، بیماری های قلبی، درد مفاصل، گرفتگی عضلات قاعدگی و زگیل های صاف است

ماگنولیا: احتقان بینی، به طور موثر عبور عروق بینی و سردرد سینوسی را کاهش می دهد

لوتوس: درمان اختلالات خونریزی، تحریک پذیری و تب

بعضی از گیاهان ممکن است با برخی از داروها تعامل داشته باشند، بنابراین قبل از اضافه کردن هر چیزی به رژیم بهداشتی خود، با دکتر خود صحبت کنید.

سبد گل

  • nadia borhan