خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery

خرید آنلاین کتاب - خرید اینترنتی کتاب - بانک کتاب - خرید کمک درسی - خرید کتاب - کتاب گالری - ketabgallery - کمک درسی - ارسال رایگان کتاب - خرید کتاب درسی - خرید کتاب کمک درسی - کتاب - خرید کتاب کمک درسی - کتاب درسی-

آخرین مطالب

خرید میوه

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۳۳ ب.ظ

کاهش وزن! چه چالشی! به خصوص برای یک غذای! من عاشق غذا هستم. همیشه پیت در Philly برای آن دسته از استیک های آب شیرین پنیر که در سس پنیر Velveeta خفه شده اند، بوده است؟ یا به یک درایو کلاسیک با آن همبرگرهای شیرین باور نکردنی، حلقه های پیاز ترد و شیک دست ساز ساخته شده خوشمزه است؟ تمام موارد مورد علاقه من که تا به حال به تسلیم!


در طول سالها، من از بسیاری از غذاهای سریع غذایی ناسالم که من دوست داشتم و به طور پیوسته به غذاهای سالم و سالم تر منتقل کردم. تعریف من از "سالم" مانند میوه نیز تکامل یافته است، همراه با افزایش شک و تردید من نسبت به ادعاهای بی شماری که روزانه توسط رژیم های مختلف، غذاها و تمرینات ساخته شده است. من عادت های غذایی خود را بر اساس تجربه شخصی با تمام تغییراتی که من انجام داده ام تغییر داده ام و همچنین تغییرات ثابت در تحقیقات در زمینه چاقی و سلامت و وعده های سلامتی بسیاری که به سادگی درست نشد، تغییر کرده ام.


با کمال میل و نگرانی قابل ملاحظه ای، در اوایل ماه سپتامبر، Gerson Therapy را آغاز کردم. از آن زمان، من در رژیم غذایی اصلاح شده Gerson Therapy بوده ام.


من خوش شانس هستم که من هیچ بیماری یا اختلال دژنراتیو مزمن ندارم. پس چرا با چنین پروتکل گران قیمت، محدود و پیچیده مشکل دارم؟ من این کار را به همین دلیل انجام دادم که جو کراس رژیم آبکاری خود را انجام داد. صادقانه بگویم، من به فیلم مستند "Fat Sick & Nearly Dead" وابسته بودم! با این حال، زمانی که سعی کردم آب روزه بگیرم، نتایجم را دریافت نکردم. من یک مخلوط کن Vita Mix را خریدم، یاد گرفتم که چطور می توانم مخلوط ها را اضافه کنم و به یک رژیم گیاهی تبدیل شوم، اما من یک پوند را از دست ندادم!

  • nadia borhan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی